10. 1. 07

Če noče zima k meni, grem pa jaz k njej!

Nekdo je na forumu E-fotografije napisal: V nedeljo grem spet na sneg. A gre kdo z mano? Moram reči, da sem se težko odločil, saj imava z Miro po najini hudi prometni, ki sva jo doživela maja 2005 z motorjem, še vedno hude težave.
Ker je bila vremenska napoved lepa, sva dotičnega junaka poklicala in v nedeljo se nas je zbralo kar 7. Borlak z ženo, Blur z dekletom, Olki (dotični) in midva z Miro.
Pot je bila dokaj enostavna, saj je Olki predvsem zaradi naju izbral lahko pot na Kofce, ki pa je bila kar precej ledena. Do koče je šlo zlagoma in v strokovnih debatah, ki so bile nemenjenu lovljenju sape.
Pri koči smo si privoščili počitek, saj smo bili na smrt utrujeni
Potem pa še naprej do sonca, saj ga pri koči ni bilo.
Ko pa smo prebili meglo, pa razgled, "da dol padeš".
Celo snega je bilo, vendar ravno za pokušino.

Tudi vam, ki niste bili z nami, še nekaj za pokušino:

7 komentarjev:

OLKI pravi ...

U-point je pel, da je kar veselje gledat...

Samo no vidiš, da Olki ni ravno neki maher...Greš tja gor pa slikce so!!!

Gregor Krašnja pravi ...

Lepe slikce ,pa še zabaval ste se.Zelo pohvalno da nam posredujete kako izgleda sneg :D

Andrej pravi ...

Vidim, da sva šla z Natašo prehitro v dolino in da se vam je kar naredil razgled...fajn...

Lenart Senica pravi ...

bravo, lepo lepo.
kr zmrazi me.
:)

Anonimni pravi ...

Bravo Guzman. Samo, daj prosim objavi eno fotko našega heroja haha :)

OLKI pravi ...

Ti bom dal jaz tebi "Našega heroja"!

Andrej pravi ...

prva fotka mi je mega