29. 8. 07

"TO" delam digitalno!

Bolj ko ga držim v rokah (vsekakor mislim na mojega rumenega prijatelja D200) in načrtujem, kako bom kupil D300 se mi pred objektiv postavljajo ljudje, ki todi TO počnejo digitalno.

Več, ko je na razpolago digitalnih fotokamer lažje najdeš motiv za tu objavljene fotke.

Položajev je nešteto, nekateri, kot mojster na zgornji fotografiji, TO počno celo leže,

s polnimi rokami, ali "prav na hitro", tako mimogrede,

Odločil sem se, da jih bom budno spremljal in trenutni izbor meni najljubših do sedaj objavljam na svojem blogu.

Pisana druščina "lovcev na spomine", ki jo najdete ob vsakem kulturnrm ali zgodovinskem pomniku v kateremkoli večjem ali manjšem turističnem kraju.

Ja, nekateri TO počnejo TAKO, nekateri pa TO počneju tudi DRUGAČE:

7 komentarjev:

Mih@ pravi ...

Ahaha, smeh. Res je zanimivo na kakšne načine folk vse fotka zadnje čase. Postali smo tisti japonci, ki smo se jim pred časom tako zelo smejali. Še en dokaz, da so 10 let pred nami, pa se tega splloh ne zavedamo.

Največji smeh pa Olki :P :D

OLKI pravi ...

Ahahahaa

ma kaki Olki, to je en drug!!Al ne vidiš da je to en debeluhar v raztegnjenem puloverju, hehe???


Bravo Samjuel....

-Mihaaa- pravi ...

haha, .. ja ravno to kar je rekel olki sme tel rect, bi pa ja nasel kaksno novejso sliko od olkija, oz bolj azurirano :D

Gregor Krašnja pravi ...

Hehehe, dobre poze, na zadnji je model tako zmatran , da se je moral kar usesti ;))

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Namenoma sem dal sliko mojega prijetalja še iz časov, ko je bil dedec, ne pa zdaj, ko hodijo po svetu prevelike kavbojke in okostnjak ropoče po cesti, kot lojtrski voz.


ha,ha,ha......

Anonimni pravi ...

ha ha ha ha ha ha

Lenart Senica pravi ...

Super objava!