21. 10. 07

Skozi široki kot


Kje smo se potepali in zakaj je tokrat šlo, je že objavil Olki v svoji današnji objavi.

Meni osebno so se "razširila" obzorja. V sredo sem namreč na predstavitvi fotoopreme SIGMA preizkusil objektiv Sigma 10-20 mm f4-5,6 in kupil sem ga.

Kot velik ljubitelj dolgig goriščnic in zaljubljen v svojega Nikkor 70-200 2,8 sem se cel izlet igral in ustvarjal med 10 in 20 mm in navdušen sem.


Poleg sonca zgodaj zjutraj in meglic nad Ptujem in Dravo,

so nas kmalu začeli prekrivati temni oblaki,

pa potem spet malo sonca

in čez nekaj minut ponovno temni oblaki,
ki so napovedovali dež in kasneje proti večeru v Lendavi tudi sodro, ki nam jo je zabelila.

Ja krasna igrača, tale Sigma 10-20.

Hvala vsem kolegom iz fotokluba E-fotografija, ki so mi dopovedovali, da je super in da mi ne bo žal. Hvala tudi Juretu Javoršku iz Sigme, ki je bil zelo posloven im mi ga je (preko Olkija) dostavil do sobote.

p.s.:

Hvala Matjažu Intiharju za organizacijo sobotnega izleta v Lendavo, Digifotu in Dragotu z ekipo ter HP-ju za gostoljubje in sprejem v Lendavi in kmalu nasvidenje z mojo prvo fotoknjigo.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

tale sigmica je definitivno vredna svojega denarja. Cimvec sirokega pogleda na svet! :)

David pravi ...

ja, tale sigma tud mene matra. mogoče miklavž al pa božiček kaj prineseta :)

Gregor Krašnja pravi ...

Tudi mene že nekaj časa mika tale Sigma, potrebno je samo še malo potrplenja (€) hehe