5. 9. 07

Slovo!

Prišel je čas slovesa.

Pred 11 meseci sem si nabavil prenosnika in to takega, ki brez težav ugodi zahtevam vsakeka, še tako zahtevnega fotografa ali vido snemalca.

to so njegovi "matični" podatki:

Prenosnik Packard Bell EasyNote W8930

- Zaslon: 17" TFT (1440 x 900), format 15:10 Diamond View
- Procesor: Mobile Intel ® Dual Core T2300E
- Spominski modul (RAM): 1024MB DDR2
- Trdi disk: 100GB
- Optična enota: DVD dual DVD+/-RW
- Grafična kartica: ATI Mobility Radeon X1600 128MB
- Zvočna kartica: Integrirana + subwoofer
- LAN: 10/100 LAN Ethernet
- WLAN: 802.11b/g
- Modem: 56 kb/s v.92
- USB: 6 x USB
- Firewire: 1 x IEEE 1394
- PCMCIA: 1 x Type II
- Čitalec kartic: 4-1 (SD/MMC/MS/MSpro)
- Video izhod: VGA / S-VIDEO
- Baterija: Li-ion 6 celična
- Teža: 3,7 kg

Batrija deluje brezhibno, saj sem jo vedno, ko sem delal priključen na elektriko odstranil iz prenosnika. Garancija, velja še do konca avgusta 2008

Razlog za prodajo?

Najprej sem kupil IMaca, ki me je popolnoma prevzel. Postal sem nestrpen do Windowsov, saj Mac dela tako lepo, da sem si omislil še prenosnega prijatelja bele barve z obgriženim jabolkom na pokrovu, MacBooka (spodaj).
Če te zanima, me lahko pokličeš na moj GSM (031 346345) ali pa me kontaktiraš preko sporočila na blogu ali e-maila

Cena novega je cca 1500€, ta moj prijatelja pa je biiiiiiiiiistveno cenejši.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Podajam se na isto pot, čeprav bo prej macbook in kasneje iMac. Se pa že naprej veselim, ker oranja s PCji mam počasi dost.

Anonimni pravi ...

Jaz bom pa izkoristil to priložnost da še nekaj vprašam. No tkole je....tudi sam že nekaj časa razmišljam o nabavi prenosnika, ki bi zamenjal staro veliko kišto. Je prenosnikov zaslon dovolj dober za obdelavo fotk? Moja obdelava fotk ni samo osnovna,včasih znam bit zelo tečen, hehe!

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Je, ravno zato taka konfiguracija, z ločeno grafično kartico. Zaslon je kalibriran in omogoča brezhibno obdelavo fotk.