28. 12. 07

Zima, zima bela, vrh ....

December je bil zame fotografsko sušen mesec, kar se vsekakor pozna na številu objav v mojem blogu.

Krivec je zima, spremembe vremena in mraz, ki na mojo desno ramo vpliva tako porazno, da se mi zaradi neprestanih bolečin še fotografirati ni dalo.

_MDH0428.jpg

Kljub vsemu, sva zapustila megleno dolino in inverzijo, ter se dvignila na bližnji nam Bohor (z avtom, da ne bo pomote) in ujela nekaj krasnih zimskih trenutkov. Najprej (vključno z zgornjo fotko) postavljam na ogled fotografije, ki jih je posnela Mira.

_MDH0365.jpg


_MDH0376.jpg

Sedaj, ko sem si jaz nabavil Nikona D300 je moj najboljši prijatelj (D200) v njeni uporabi.

_MDH0420.jpg

Po nekaj poskusnih posnetkih je zadovoljno ugotovila, da se s tem pa res DA, delati veliko bolje kot do sedaj. (Pa je že z D50 delala krasne fotke).

_MDH0426.jpg


No pa še nekaj mojih:

_SHA0318.jpg


_SHA0353.jpg


_SHA0385.jpg

Zgornje tri so narejene s Sigmo 10-20, v katero sem se prav zaljubil. res mi je všeč, kaj vse zmore ta "igrača".

_SHA0355.jpg


_SHA0379.jpg


_SHA0389.jpg

In na koncu, vendar iz srca, VSEM VAM, KI BERETE MOJE OBJAVE, ŽELIVA OBA, MIRA IN JAZ SREČNO IN ZDRAVO LETO 2008 TER OBILO DOBRE SVETLOBE IN KRASNIH FOTOGRAFSKIH MOTIVOV !!!

4 komentarji:

Gregor Krašnja pravi ...

Krasne fotke, tole sigmo 10-20 bi pa tudi sam enkrat sprobal ;)

Unknown pravi ...

Srečnega,zdravega in obilo dobrih fotk vama želim.

Mirko

Urška pravi ...

Delaš dobre fotografije, ampak tole sigmo bi pa res lahko bolje izkoristil!

Urška pravi ...

Delaš dobre fotografije, ampak tole sigmo bi pa res lahko bolje izkoristil!