9. 4. 08

SLOVO

pc079574.jpg

Poslavljam se od zvestega prijatelja, mojega NIKON D200. Ker mu želim res dobrega novega gospodarja, me, če te seveda zanima lahko kontaktiraš na moj e-mail ali na GSM 031 346 345.

Ima opravljenih cca 7000 posnetkov, ravnokar prišel iz čiščenja tipala. Poleg priložim še en rezerven akumulator ter kompletno embalažo, kable ter navodila v slovenskem jeziku.

Priložim še licenco za Nikon CaptureNX.

Drugi prijatelj od katerega se poslavlja pa je:

objektiv Nikon AF-S DX Nikkor 17-55mm f/2.8G IF-ED DX
353_2147_AF-S-DX-Zoom-NIKKOR-17-55mm-f-2.8G-IF-ED_front.jpg

Cena za komplet e 1600€

fotoaparat je 800€
objektiv 900€

Oboje je brezhibno in vedno lepo vzdrževano.

5 komentarjev:

Marko pravi ...

še en, ki gre na Canon? =)

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Da ne bo pomote. Nikakor ne prehajam na Canon (mi ne pride na misel) ampak prehajam na FullFrame in sem nabavil Nikona D3.

To je edini razlog.

Jošt Franko pravi ...

Uuu, koristno uporabo!!! A si poleg nabavil še 24-70?

@marko: se bom raje zadržal =)

Žiga Gričnik pravi ...

Ah, kaj se boš poslavljal, saj bo kmalu spet nasmešek na obrazu! :)

Na Canon? Kolikor poznam Samota, se za ta korak ne bo nikoli odločil:)

Anonimni pravi ...

a si že dobu? upam da ti kitajci ne bodo poslali kakšnega piščanca v škatl.. :)