7. 11. 06

Ena tehnična!

Tudi za to dejanje je neposredno odgovoren Olki. V njegovem blogu Kura je na vse pretege hvalil Nikonovega malčka Nikon AF 50/1,8D. Ker je cenovno več kot ugoden, sem ga seveda nabavil in se lotil testiranja. Moram priznati, da sem presenečen.

Za začetek sem odšel na rokometno tekmo med MRK MIK Radeče: MRK Krka Novo mesto in glej ga zlomka, brez fleša je nastalo tole ob naslednjih nastavitvah:

1/250"
F1.8
ISO 640

Za moj okus je osvetlitev korektna, prav tako tudi ostrina. SUPER, ne bom več motil s flešom.



Prihodnje jutro sem se odpravil na sprehod na Brestaniški ribnik, seveda spet, kot običajno z mojim D200 in novo 50mm igračko. Ponovno sem testiral, tokrat pokrajino:
1/60"
F9
ISO 360
Spet sem zadovoljen, ni kaj.

Še en motiv iz ribnika, tokrat sem ostrl v prvem planu, saj me zanima, kako izgleda "zblurano" ozadje.
1/320"
F1.8
ISO 125

Tudi s tem sem zadovoljen, ostrina v prvem planu je OK, ozadje mi je všeč (ni pa nujno da je vam).


Še ena pokrajinska, za katero imam sam zelo deljena mnenja.
1/640"
F1.8
ISO 125

Če bi malo posijalo sonce, bi bila bolj všečna, vsaj meni.



Ta je kot motiv nepomembne in bolj sodi v EPP kategorijo fotografij in je zanimiva predvsem zaradi znaka GSM signal, ki ga skoraj verjetno še niste videli.
1/640"
F1.8
ISO 180













Ta mačji portret je bil posnet, ker sem želel preizkusiti v reklamah opevano "close-up" fotografijo.

1/125"
F1.8
ISO 140

4 komentarji:

OLKI pravi ...

Še dobr da imaš Olkija, da te malo žene...

Aj fil sLOVEnija...
ahahaha

OLKI pravi ...

Vauuuuuuuuuuuuu kak redizajn!!! hahaha


daj tisto kričečo modro porihtaj..plizzzzzzzzz

OLKI pravi ...

No tole je pa sedaj že skoraj to...Skoraj???hahah Ja našel sem še en feler!

OLKI pravi ...

Desni naslovi: Arhiv, O meni,... so še vedno premalo kontrastni...

lov ju!