10. 12. 06

Kako pregnati dolgčas?

Deževen vikend v tem času je kot program na Slovenski nacinalki. Skratka dolgčas. Saj med tednom človek še nekako zdrži, zjutraj služba, predno prideš domov je že tema, poješ, pogledaš dnevnik in prijateljeve fotobloge, pobrskaš po arhivu fotk in kaj ustvariš, pa greš spat.
Vikendi so pa hudič. V dež se ti ne ljubi bi pa fotografiral.
Odpakiral sem studijski šotorček in pričel eksperimentirati. Čas moram reči leti in hitro je konec sobote.
Na zgornji in spodnji fotki je meni izredno lepa, ročno izdelana svečka v obliki sončnice, ki si zasluži, da je ovekovečena in na ogled drugim postavljena.
Malo sem se poigraval z menjavanjem ozadja, uporabil sem objektiv Nikon 105 mm f2,8 VR Makro ter štiri bliskavice ki sem jih razporedil okoli tenda, ne smem pa pozabiti na stojalo. Spreminjal sem postavitve bliskavic, višine, jakosti .... in ubijal čas.
Predmeti pa so bili različni. Spodaj je še primer moje NokieE61 in hčerkinega piercinga.
Evo, soboto smo "ubili", danes bo očitno še deževalo, tako da bo potrebno "ubiti" še nedeljo. Hvalabogu imam fotoaparat in še mnogo idej. Ravnokar se je rezcvetela orhideja, mogoče se bom danes posvetil njej.

2 komentarja:

Gregor Krašnja pravi ...

Zelo lepa tale svečka ,jo je kar škoda da bi jo prižgal.

OLKI pravi ...

hehe, pa kako luštna objava...

kako je dolgač fajn za kreativnost.