8. 2. 07

Brskam po arhivu

Ker se trenutno ne upam pretirano skakati od doma, saj nestrpno pričakujemo mojega prvorojenega vnuka (vemo namreč, da bo fantek in mu bo ime Leonel), tudi pretiranega foto ustvarjanja ni. Imam pa čas in brskam po svojih arhivih in tokrat dajem na blog nekaj, iz mojega asortimana, ki krasi tudi stene našega doma.

Zgoraj je eden meni ljubših sončnih zahodov.

Del planinske flore (slikano na Vršiču, na poti proti Poštarskemu domu)

Tu, na tej fotki sem se avgusta 2006 igral na izviru Soče, z dolgim časom. Ker je bilo zelo malo padavin, je bila tudi Soča bolj borna in je spominjala na majhen potoček in ne na eno najlepših Slovenskih rek.
Rjavec (ki ni minister za obrambo) je bil posnet na skupnem fotolovu v bavarskem gozdu oktobra 2006.
Konec oktobra smo pohajali na poti iz Črne gore še po Dubrovniškem obzidju, kjer mi je padla v iskalo drobna trdoživa rastlinica, ki uspeva skoraj iz golega kamna.

Takole, tale post za krajšanje ur pričakovanja. Bom pa še brskal po arhivu in dodam še kaj meni ljubega.

2 komentarja:

Matjaž Očko pravi ...

vse so dobre, tisti slap je pa najboljši :)
ps: tega zahoda ne razumem... je nalašč kockast? ;) :)

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Žal, očitno gre za popačenje pri kompresiji JPG. Drugače je bolje.