21. 2. 07

Prvi teden ...


Po prvem tednu, ko sem končno prišel iz bolnice je ravno pust in že sem postal mala maškara. mamica in dedi sta name navlekla čuden slinček in potem dedi kar ni mogel iz svoje kože. Namesto, da bi me pustil v miru spati je skakal okoli mene z neko čudno črno škatlo iz katere se je bliskalo.
Tega mi je bilo hitro dovolj in seveda sem to jasno in glasno "povedal".
Umiril sem se šele, ko se je bliskanje umirilo in je dedi namesto aparata v roke vzel mene. Potem pa sem v miru in pridno zaspal naprej in namesto dude, je prstek še kako prišel prav.
Nasvidenje do prihodnjič.

4 komentarji:

OLKI pravi ...

Super..............

pegaso pravi ...

Čestitke!
Naj zraste v zdravega in močnega fotografa :)

Gregor Krašnja pravi ...

Zelo čustvena zgodbica :)

lp

Anonimni pravi ...

Samo, a si ti ati al dedi ?? Hahaha