19. 3. 07

Še malo, pa bo!

Evo, mineva dva tedna po operaciji in zamenjavi moje desne rame. Počasi sem že uspel dvigniti mojo 200-ko, vendar še brez objektiva.
Do konca tedna naj bi dobil iz Amerike nov objektiv AF-S Nikkor 70-200/2.8 G ED IF VR. Kupil sem ga pri B&H Photo in to za veliiiiiko manj, kot stane pri nas, vključno s carino in DDV.
Ker ne morem fotkat, brskam po arhivih in ne vem kaj naj dam na blog. oločil sem se za tega prijateljčka, ki me je radovedno opazoval letos v januarju v Ljubljanskem ZOO.
Spodnja pa je iz zbirke, ki sem jo že objavil v enem prejšnjih blogov.
Exponat je nor in tudi sama fotka se mi zelo dopade.

7 komentarjev:

Lenart Senica pravi ...

vau, a kr 70-200 si nabavil?
majstr...
sm mal fouš:)

Andrej pravi ...

lepo!
sem malo gledal cena na B&H pa ne vem ravno če se splača. v tem primeru sem računal za 105VR.

OLKI pravi ...

Jah kaj naj rečem...Pogrešam te že malo in upam, da se ti rama čimpreje porihta.

Gregor Krašnja pravi ...

Imaš srečo ,da je zunaj slabo vreme in te ne vleče ven,lepo počivaj in se pocajtaj do konca,takrat se bo pa tudi vremo popravilo.

lp

Gregor Harih pravi ...

Čim prejšnje okrevanje in seveda obilo veselja z VR-čkom. :)))

Anonimni pravi ...

Hm, kako jih pa prepričas, da ti pošljejo v slo. Vsaj body zaradi proizvajalca ne pošiljajo.

Andrej pravi ...

a je nova 200 že doma? kako je šlo skozi pošte in carine? brez poškodb? lp