3. 3. 07

Zakaj smo se zbrali?

Današnja zgodba nastaja v Ortopedski bolnišnici Valdoltra v Ankaranu, kjer sem pred dvema dnevoma prestal operacijo. V mojo sesuto desno ramo so mi vgradili protezo, tako da upam, na boljše, predvsem pa manj boleče delo in življenje.

Tudi zgodba ki se je dogajala v Termah Čatež na prazniku in slavnostni akademiji SDS je manj pomembna. V tej zgodbi smo carji mi .... fotografi.

Zvezda večera je bil vsekakor naš premjer in izvajalci kulturnega programa ter voditeljica Bernarda Žarn (na sliki zgoraj)Seveda sem prireditev budno spremljal in fotografiral. hvala bogu z blendo 2,8, tako da fleša nisem uporabljal. Med posameznimi dogodki sem se posvetil sotrpinom v akciji.
Bolj ali manj znani fotografi iz cele"doline Šentflorjanske". Med njimi pa, glej ga zlomka, tudi znana imena -Veljko Jukič
Sejem bil je živ, lahko rečem čisto na koncu.

2 komentarja:

Gregor Krašnja pravi ...

Dobro okrevaj ,zanimiv prispevek .
ps popravi na Ortopedski :)

lp

OLKI pravi ...

Ja oder je bil pa prav lepo barvit...ali pa so Samo color master...faaaaaaajn

Jukiča si pa vidim oblegal ko muha d...! Hahahaha