23. 4. 07

Prvič v studiu

Delavnica studijske fotografije. Predaval naj bi prof. Bogomir Čerin. delali smo v studiu Fotokluba Maribor. Vsekakor sem pričakoval tudi nekaj teorija, toda Bogo nas je prepustil modeloma in morali smo se znajti, kakor smo vedeli in znali.
Najprej sta bili obe dekleti za tenko polivinilasto folijo, kar daje nekaterim fotografijam rahel mističen videz.
Problem je dosvetljevanje s flešem in AF, saj običajno AF izostri na folijo in ne na dekle, ki je nekaj cm za njo. Delal sem, če se je le dalo brez fleša, pri zaslonki 2,8 ali 3,5.
Ko smo umaknili folijo, se je dalo delati veliko bolje in bolj v neposrednem kontaktu z obema. Mojster pa nam je rahlo podkadil z umetno meglo.
Med spreminjanjem poz in menjavi mask in pokrival sem lahko ukradel še kak portret. Maja je bila kot model izredno izkušena in je točno vedela, kdo od nas jo skuša slikati.
Z zgornjo sem se naknadno poigral z novitetami v PS CS3. Res rula.

Iz črnega ozadja smo se prestavili na belega. Spet Maja, ki ve kako se temu streže.

Popolna tema, le fleš in čas 1/1000 sek ter veliko teniških žogic v zraku.

Kasneje, v drugem delu smo se prestavili v likovni atelje Doma ustvarjalnosti. To ni bil studio, ampak razred s prav zanikrnim ozadjem starih oken in radiatorjev ter šolskih klopi. Tudi na spodnji fotki sem se malo poigral s PS CS3 (en, dva, tri in kar ne rabiš je izrezano-v tem primeru vse moteče ozadje, ki sem ga omenil, ki sem ga nadomestil s prelivom).
Pa še dvakrat Maja, za slovo.Upam, da so vam všeč. Mislim, da je nekaj ratalo, čeprav sem v uvodu pogrešal napotke, kao naj delamo, predvsem pa informacije, kaj rabimo, da si ustvarimo svoj domači studio. Model pa že nekako, nekje, nekoč, za devetimi gorami in devetimi vodami najdeš.

2 komentarja:

Gregor Harih pravi ...

Zato pa jaz ne hodim na take delavnice. Raje sem samouk, pa še € prišparam.

Matjaž Očko pravi ...

hehe ... majo poznam, ja... ne vem, men ta njihov stil ni všeč.
nekaj mi ni jasno - zakaj si imel tako odprto zaslonko? v studiu se jo običajno namreč zapira na nekje 11.
drugo pa - pri žogicah nisi delal na studijsko osvetlitev? sinhronizacijski čas je namreč od 1/160 do 1/200 pri teh fleših, tako da ... :)