29. 4. 08

D3 - koncert in Dragan

_SAM2510.jpg

D3 je tu in izkoristil sem priložnost da ga testiram. Fleš ostane v torbi, ISO na 6400 in na test.

_SAM2517.jpg

Na koncertu Roberta Dvorška je naš Rok (na fotki je levi) uporabljal svoj žametni vokal.

Ambient je bil pravi za test, pa še glasba je bila dobra.

_SAM2519.jpg


Obdelava pa ena tistih, ki mi je strašno všečna - Dragan.

_SAM2522.jpg


Ni kaj, z rezultatom sem zadovoljen. Šum je sprejemljiv, za tako visok ISO, tudi merjene WB deluje korektno.

_SAM2524.jpg


_SAM2528.jpg


Fotke so obdelane v Lightroomu 2.0 Beta, če pa RAW obdelam v CaptureNX je rezultat (kar se tiče šuma) še za spoznanje boljši, kar sevidi na spodnjih fotografijah.

_SAM2535.jpg


_SAM2536.jpg


Pa lepo pozdravljeni za danes!

3 komentarji:

Jošt Franko pravi ...

Samo eno vprašanje... Tudi sam sem pri d300 dobil Capture NX, pa me zanima, kako si to obdelal?!

Žiga Mihelčič pravi ...

u hude obdelave:)všečne fotke:)

Gregor Krašnja pravi ...

Ja, dobre obdelave. So mi všeč. Pa brez bliskavice, se pravi, da jo boš kmalu prodajal ;)

lp