26. 4. 08

Prispel na svoj novi dom

Že tri dni je doma naš novo družinski član - Nikon D3

d3front-001.jpg


Moja avantura z nakupom Nikona D3 iz velike Britanije se je srečno končala. Kitajec ga je po prejemu "samo" 3500€ poslal preko TNT na moj naslov in se mi po obvestilu, da sem aparat prejel še enkrat zahvalil za nakup pri njemu.

d3rear-001.jpg


po nekaj narejenih posnetkih lahko rečem le: UAAAAAAAUUUUUU

7 komentarjev:

Jošt Franko pravi ...

Nevem kaj na drugega rečem kot: Naj ti uspešno (od)služi!!!

B5 pravi ...

ne, ne, ne! UAU ni dovolj! UAU je tudi EOS 5D za polovično ceno, a vem, da je D3 boljši a ne vem zakoliko, zatorej si ga bom pri Nikonu sposodil in ga primerjal s svojo 5ko.

Napiši še kaj več!
thx,
b5

Gregor Krašnja pravi ...

Sedaj pa na teren, da bomo videli kakšna je razlika od 300. Drugače pa, čestitam ob novi pridobitvi ;)

Matjaž Očko pravi ...

a zdej boš pa še lušte delal? :) hehe
naj ti služi... pa pokaži kakšno primerjavo/rezultate :) v živo pa raje ne, ker me bo zamikal; že nove Ds mkIII ne morem spraviti iz sanj.

Žiga Gričnik pravi ...

Dobrodošel v klubu :)

Anonimni pravi ...

pa da vidmo če boš zdej kej boljš fotke delal...

Unknown pravi ...

Uh, lepa pridobitev. Naj ti lepo služi! Mene bi bilo kar strah s tako drago opremo okrog hodit. :)