25. 12. 06

Nekaj tu ne štima!

Evo, ravnokar sem se vrnil iz sprehoda "tu" doli, v meglenem dopoldnevu.

Tako kot vedno nisem sam, z mano je Mira in moj najboljši prijatelj (pa to ni kuža), Nikon D200.
Sprehajava se že pred kosilom, saj je treba premigati čreva od včerajšnje večerje kar naenkrat se zavem, nekaj HODO NAROBE.

Namesto snega na Božični dan, najprej opazim magnolijo, ki dela popke (slika zgoraj). Pri sosedu je zacvetelo (slika spodaj) in
jablana je vzbrstela.
Ni mi jasno, kaj se je zgodilo. A so "Oni tam zgoraj" odšli na dopust, ali se je rahlo zmešalo naši Materi Naravi.
Za nameček vsega tega, sem se zjutraj zbudil z veliko srbečo bulo, saj me je pičil komar.

Ja, res tukaj NEKAJ NE ŠTIMA!

2 komentarja:

Gregor Krašnja pravi ...

He he ,si sigurn da na vašem koncu ne prehitevate z poletnimi časi in ste konec Marca.
Dost heca ,ja narava nam čudno vrača,tudi sam sem nekaj podobnega pisal.

lp

OLKI pravi ...

Sem tudi jaz danes Nataliji omenjal, kako čudno zelena je trava...
kriza tole...