20. 12. 06

Senca in svetloba

Tokrat sem namenoma vsem znano frazo "Svetloba in senca" obrnil narobe in začel naslov s Senca in svetloba.
Razlog bo več kot očiten.
Na vseh spodaj nanizanih fotografijah (zgornja je za razliko od ostalih posneta na Karlštajnu-Češka), boste opazili, da je na njih bistevno več "sence", kot pa "svetlobe.
Letošnje poletje je bilo neznansko vroče. Vsaj na mesec julij mislim. Ko smo odšli fotografirat Mozartov Salzburg, mi verjemite, smo večino vsega časa preživeli v "relativno" ohlajenih cerkvah in katerdralah.
In ker smo imeli pač namen fotografirati, sem fotografiral in se igral s sencami in svetlobo.
Jaz osebno sem z rezultetom zadovoljen, saj če bi ne bil, bi že davno končale (fotke) na smetišču zgodovine.
Danes je zgodbe bolj malo, Bom pa zaključil še z eno meni sila všečno fotografijo. Sredi katedrale je na naslonjalu klopi stala zapuščena steklenička vode, ki je prav klicala po tem, da se kdo malo poigra z njo.
Evo, pa sem se.

3 komentarji:

OLKI pravi ...

Kaj naj ti sploh rečm drugega, kot vauuuuuuuuuuuu.

Naslednjič ko mi napišeš, da se učiš od mene in te štorije, te bom na gobec!!!

Vauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lenart Senica pravi ...

zakon, samo!
spet dobro povezan tekst in fotografija. par presežkov.

z olkijem sta mojstra vsak na svojem področju.
bravo

respect!

Gregor Krašnja pravi ...

Dobre fotke ,sploh si nisem mislu da tole tako super zgleda ,tudi sam sem imel par podobnih fotk (ne tako dobrih) pa jih nikdar nisem predstavil .
Mogoče gdaj drugič