3. 1. 07

Nadaljujem, kjer sem ostal

Ne dolgo nazaj, okrog Božiča mislim, sem razpredal, kako je nekaj hudo narobe (kar se vremena tiče) in prav nič se ni spremenilo. Namesto uživanja na snegu, še vedno hodimo okoli po jesenski pokrajini.
Lep, sončen popoldan (bilo je 30.decembra) je nudil lepe pogoje za foto sprehod po okolici Krškega.
Sremič res nudi fotografu motive, ki so vredni, da se ujamejo v trenutek.
Tudi Olki, ki naju je obiskal s svojima damama, je naredil nekaj škljocev.

Pogrešam že sneg, saj je nujno, da omogoči zemlji počitek, jaz pa bi se rad spopadel z zimskimi motivi, nastavljanjem EV-ja in WB. Rad bi že ujel v kader kako ledeno svečo in veje, ki se šibijo pod debelo snežno odejo.

3 komentarji:

OLKI pravi ...

Saj bo Samo, saj bo!!!


Fotke pa lepe, sploh oni model na zadnji fotki mi je všeč!!!

Lenart Senica pravi ...

zgleda da zime res ne bo.:/
najbolj mi je všeč tista fotka: trte (min dof)

pa zadnja seveda:) (lahko bi bil uporabljen teleobjektiv:))

Gregor Krašnja pravi ...

Fotke so res lepe,vendar pogrešam Zimo!