30. 1. 07

Nova dimenzija istega hobija

Že zgodaj zjutraj sem ves nestrpen sedel za novega iMaca. Stvar se prižge v trenutku in potem...
Mater, nimam pojma.
Gledam kot teliček v nova vrata. Hvala bogu je sam zaznal nastavitve routerja in že sem bil na netu.
Aha, tri dni sem bil brez mašine, grem nastavit e-mail. Super, nastavitev računa je zelo podobna kot v Win, kar naenkrat pa problem: "Kje za vraga je @?" Gledam, iščem tipko AltGr-ni je. Iz zagate me je po 8 uri zjutraj rešil Matijas, ki že kar nekaj časa uporablja Maca.
Uporabi Alt+Shift+2 in evo @ je tu.

Z večino gonilnikov ni problema. na koncu dolgega dne (pozabil sem omeniti, da sem vzel dopust) moram reči, da mi je Mac OS X Tiger že veliko bližj, kot je bil zjutraj.
Ko pa sem zagnal Nikon CaptureNX in kasneje še Photoshop CS2 pa sem resnično dojel, da je pred mano dejansko nova dimenzija starega hobija.

5 komentarjev:

OLKI pravi ...

Tale bo pa mal žleht:


Nova dimenzija hobija!!! Al to pomeni,da boš začel hude fotke delat? hahah al greš le med slikarje na platno?? hahaha

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Olki, ti bi moral vedeti, da za hude fotkr delat ne rabiš hudega računalnika, ampak dobro oko.

p.s. Drugi pogoj pa je, da imaš dober skener in si naročen na Planinski vestnik, pa postaneš vrhunski krajinar


Ha,ha,ha,ha....

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
OLKI pravi ...

Nekam ponavljaš se...

A to si najprej napisal s PC jem pol pa še z Macom


hahah

Matjaž Očko pravi ...

čestitam! dobrodošel med uporabniki obgriženega jabolka ;)