24. 4. 07

Ista zgodba - skozi ženske oči

Ne bom več veliko modroval, saj sem vse povedal v včerajšnjem blogu. Pogoji za delo identični, le oko, ki je gledalo skozi iskalo Nikona je vodila ženska duša.
Že zaradi tega, zgleda cela zadeva drugače, bolj mistično.
Nekako, vsaj meni se zdi, bolj prefinjeno.Že cel čas, od prve objave na blogu primerjam najino delo in predvsem to, kako na različen način pristopava k istemu objektu (v tem primeru subjektu) fotografiranja.
Šele na koncu sem videl zakaj ima Maja dober filing za kontakt s fotografom, seveda, tudi sama se spravi za objektiv.

5 komentarjev:

OLKI pravi ...

No tole ni nikakor škodeželjno, ampak prvi del Mirinih fotk je uf uf zanimivo, na tvojih sta pa pač dve nagi deklini, ki za po vrhu še nista po mojem okusu.

Verjetno k mističnosti veliko prispeva tvoja obdelava.

Matjaž Očko pravi ...

se popolnoma strinjam z olkijem...
se vidi, da ženske iščejo zgodbo, globji pomen, moški pa se bolj ukvarjamo s tehniko...
dobre fotke, dobra obdelava, le malo preveč kompresije...
btw: majine fotke si lahko pogledaš na totifoto.net - večina njenih aktov je full huda :)

moja tudi že posega po markecu in teleobjektivu (tamali ji je premajhen, heh) in navdušeno škljoca... sem ga že našpukal :)

Anonimni pravi ...

http://www.totifoto.net/index.php?name=Your_Account&profile=128

tale ?

Sta olki pa matias že vse napisala, ampak, olki je našel opravičilo za neumetnost v genih, mi smo bolj realisti:

http://www.mythicjourneys.org/images/Altimira%20Cave,%20Spain.jpg

Anonimni pravi ...

;) Kot je videti, nam bojo dekline del prevzele :D :D

In komentar na fotke. Res je, da je v teh precej več sporočilnosti in tudi energije. Kaj več pa ne bi, ko nisem na nivoju.

Gregor Harih pravi ...

Jap, druga zgodba. Problem pri moških je ta, da tako kot je matias rekel, se preveč ukvarjajo s tehniko. Moške zanima šum, čas zaklopa, ... Ženske pa zgodba, ki jo želijo predstavit in v aparatu vidijo zgolj sredstvo. Veliko je fotografov, ki imajo tehnike na vrhuncu, zgodbe pa še vedno ne znajo predstavit. Sem jaz tudi eden izmed njih. In me je pav sram. Bo treba veliko vadit plus kake dobre filozofske foto knjige brat.