4. 2. 07

Portretna delavnica

Ja, za razliko od Matiasa, jaz nisem imel pred sabo dvonožnih modelov. lep sončen dan me je zvabil v Ljubljanski živalski vrt, kjer sem skušal najti "modele", ki bodo malo odstopalo od povprečja.
Tiger je vsekakor kazal zelo zadovoljen izraz svojega obraza in je zadovoljno predel.
Gospod in gospa iz nojeve družine sta prav tako zadovoljno in predvsem zvedavo zrla v ta širni svet.Leopard v svoji kletki je potrpežljivo čakal na kosilo, saj je oskrbnica že hranila leve v sosednji kletki.
Ara se je drla na ves glas in me spominjala na mojo sosedo, katere vreščanje občasno para celo sosesko (predvsem, ko vrešči na svojga možička)Kormorani, nadloga vseh ribičev po svetu, se ne pustijo motiti, ko nastavljajo perje soncu in razmišlajo o naslednjem obroku rib.

6 komentarjev:

Mih@ pravi ...

A je imel tiger yelo yadovoljen obray? HAHA Z pa Y boš moral še zamenjati na MACu :D

Drugače pa fajn fotke, najbolj mi sedeta druga in yadna (zadna :P).

Matjaž Očko pravi ...

hehe a nikol ne prebereš, kar napišeš? ;)
kar potegni dol tisti program, ki ti sam zamenja Y in Z in na jonasovem blogu poglej, kako se menja tipka.
fotke pa fajn :)

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Se opravičujem, nisem imel nastavljene prave tipkovnice. problem je v kodni tabeli, saj Firefox za Maca v Blogerju sploh ne kaže čžš (ko blog delaš), tako da sem eksperimentiral in pozabil nastaviti nazaj.

Sem pa že popravil.

Gregor Harih pravi ...

Prva fotka je res dobra.

OLKI pravi ...

Fajn fotke ali Hajtnikov so uživali... Lepo ste se imeli stric Samo, ampak kolk je bilo pa men lepo

Gregor Krašnja pravi ...

Lepo so ti predle muce pred objektivom .