7. 11. 07

MarsEdit - urejevalnik bloga za MacOS X

DSC_9335.jpg



Ker me moti urejanje bloga preko Googlovega vmesnika, stalno iščem nek pameten urejevalnik, ki bi mi izdelavo postov omogočal na enostavnejši način.

Apple Safari ima namreč težave z urejanjem bloga, tako da moram uporabljati samo zaradi tega še Firefox za Maca, kar pa me moti.


DSC_9328.jpg



Ta post je izdelan z MarsEditom, in moram reči, da sem zadovoljen.

p.s. Fotki, ki sta objavljeni sta delo Mire (obdelava je sicer moja) vendar pod njenim budnim očesom. Obe sta posneti sredi poznega poletja po hudi nevihti v savinjski dolini.

Rahlo sta saturirani, drugače pa sta obe meni všečni.

Pa lep pozdrav do prihodnjič.

1 komentar:

Mih@ pravi ...

Sam ostajam na Firefoxu in sem šel na Wordpress :D Best choice, ti rečem :P
Firefox ima toooliko stvari, ki jih Safari nima. Skoraj da ni stvari, ki jo ljubim pri Safariju, kar je zanimivo, glede na to, kako me ostale Applove aplikacije pritegnejo.