9. 11. 07

Preizkus in zahvala

Glavni krivec, da sem danes tako tečen s številnimi objavami je pre dvema dnevoma obravnavani MarsEdit.

Objavljanje blogov je tako prekleto enostavno in hitro, da se mi "lušta", bi rekli po domače.

Danes sem na blogih, točneje na DENISOVEM FOTOBLOGU zasledil objavo z naslovom Lightroom tutorial: Starinski izgled in po njem obdelal eno od fotk ustvarjeno letos v avgustu na Dunaju.

Ulična živa maska, urejena v violinista, ki je ob vsakem v kovček vrženem cekinu vrhunsko odigral nekaj taktov krasne glasbe.

Bila mi je všeč že neobdelana

_SAM8967-2.jpg

čeprav so bili pogoji nemogoči, motiv pa še težji (kombinacija črne in bele) kar je za merjenje osvetlitve velik problem.

Po navodilih iz tutoriala (nastavitve rahlo odstopajo) mi je pa še bolj pri srcu.

_SAM8967.jpg

Hvala Denis Zupan.

Ni komentarjev: