11. 11. 07

Pod židano marelo

_SAM0137.jpg

Za nami je petek in z njim naša prireditev z istim naslovom, kot ga ima blog.
Vabilo je bilo v postu z naslovom Danes bo!

_SAM0164.jpg


Večer je imel tri sklope, ki so se med seboj prepletali z rdečo nitjo - Avsenikovimi melodijami.
Vokalni del je pripadel Ženskemu zboru Prepelice iz Dolenje vasi pri Krškem,

_SAM0205.jpg

ki jih vodi Mira (že večkrat omenjena v mojih objavah).

Povezoval je ...
_SAM0169.jpg

Guzman (tudi vam že znan iz mojih objav)

_SAM0229.jpg

Ker sem redko na slikah, si bom pa sedaj privoščil

_SAM0157.jpg


Za inštrumentalni del se poskrbeli Senovški muzikantje z gosti

_SAM0217.jpg

Folklorna skupina DKD Svoboda Senovo, ki letos praznuje 25 letnico obstoja pa je predstavila Gorensjko nošo in Gorenjske plese.

_SAM0194.jpg


Stvari smo se lotili "znanstveno" in skušali ugotoviti, ali imajho dekleta spodaj tangice ...

Pokazi-kolena.jpg


... zaradi cenzure pa rezultatov ne bom objavil.

Skratka, Sejem bil je živ ... in veselica na nivoju. Na koncu smo skupaj z gledalci v dvorani zapeli,

_SAM0265.jpg


in tudi zaplesali ...

_SAM0274.jpg

in po reakcijah obiskovalcev, so vsi odšli domov navdušeni.

Tudi mi smo bili s svojim delom izredno zadovoljni.

_SAM0174-2.jpg

Na koncu, bi se rad zahvalil Mateju Brezovšku, znanem tudi po forumaškem nadimku Brincelj, ki me je nadomeščal za fotoaparatom in je ovekovečil prireditev (in mene v narodni noši). Ker ima svojega Nikona na popravilu, se je super znašel z mojim D200 in opravil dobro delo.

p.s. obdelava je pa moja! Pa ne okrog govor't!

6 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

hehe :) tole si pa nisem mislil, da si ti tak slavček :) čestitke!!! tudi sam sem v srednji šoli pel v zboru... mmm, kje so ta leta :) potovanja, intenzivne vaje... hehe

Gregor Krašnja pravi ...

Ti si kot 1000 rosca, za vse hehe :)
Kaj si pa tam pel, nisi videt najbolj vesel.

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Da ne bo pomote dragi foto prijatelji. Res je sicer, da pojem v Posavskem oktetu, toda ta večer sem bil v vlogi moderatorja - povezovalca prireditve.

Skratka, z gobcem sem pa delal, to pa drži.

Anonimni pravi ...

Ja, morem še jaz pohvaliti zalo lepo predstavo... Sedaj tudi nekaj več vem o samih slovenskih "nošah"; kaj je "narodna" in kaj "gorenjska".

Lp, Matej

Anonimni pravi ...

Samo, nisem vedel, da si tak slavc.. :)) Fajn je tudi videt kako zgleda fotograf brez fotoaparata. :))

OLKI pravi ...

OK nisi pel, kot si rekel si gobec gonil. Imel si gvant za dol past, jah kaj čmo ...tak si ko uni kaj je bil že....








Žametne vrtnice tip, hahaha (B. Kopitar)

Pa fotke so jako uspele. A ja en drug je fotkal.. Aaahahahahahaa