13. 2. 07

Mali Guzman

12.februar 2007 ob 20 uri in 47 minut sem postal dedek. Cel čas že govorim, da sem za to še premlad, pa kljub temu: JUHUHU.
Dobil sem vnuka, pravega korenjaka, ki s 3100 grami in 50 centimetri pričenja svojo življensko pot.
Ati in mami sta mu dala ime Leonel.

Mojo Ninočko (njegovo mamico) je ob rojstvu prerasel kar za 3,37-krat, saj se je ona rodila veliko prezgodaj, v 26 tednu in s samo 920 grami.
Srečna mami, ....
.... srečni ati, ....
... in mali Leonel v varnem naročju.

Vsekakor si mladenič zasluži svoje mesto v blogu že kar prvi dan in verjemite mi, da bo postal stalnica mojih objav na blogu.
Seveda, bom objavil še kaj drugega, ampak ...

P.S.
V ljubljanski porodnišnici, so omejeni obiski, tako da na žalost dovolijo obiske samo atijem. Fotke so njegovo prvo resno fotografiranje s "tapravim" aparatom. V roke sem mu porinil mojega Nikona D200, ga oborožil s flešom in odbojnikom, nastavil na P (avtomatiko), razložil kako je z ostrenjem ...
Postprodukcija je pa moja.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Samo, vsekakor čestitke. Se mi zdi, da ti je Leonel neverjetno podoben (tak samozavesten pogled in namrščeno čelo, ...). Le tako naprej, deda.

PS: a je vnuke delat tut tko luštn?

Gregor Harih pravi ...

Ena beseda: ČESTITKE!

Lenart Senica pravi ...

samo, čestitam!

z lionelovo teto sva bila pa sošolca v osnovni šoli (če sem prav uporabil te družinske povezave..)
heh

srečno mu želim.

OLKI pravi ...

četitke, čestitke....

jasno predvsem ateju inu mami.


Pa naslov popravi za boga milega.

Gregor Krašnja pravi ...

Končno ,tele tvoje rožice že kar nekaj časa gledamo in čakamo na veselo novico ,no čestitamo dedi,sedaj boš imel pa še več dela ,voziček in pa fotoaparat he,he .

Pa da ne boš jezen ,fotke ,ki si nas ta čas zalagav ,ko smo čakali,niso slabe.

bralec pravi ...

medtem, ko smo nekateri padli v fotografijo ipd., je moja generacija že začela z rojevanjem (drugi primer v zadnje 14dni). Zdravja vsem trem, dedku pa svetujem naj čimprej nabavi voziček. Telovadba ti ne pobegne. Srečno!

Andrej pravi ...

čestitke dedi! tudi sam sem v pričakovanju :) ampak jest bom kr oči. :)