23. 2. 07

Joj, kok sem jaz don's utrujen!



Velik izziv zame in uspešno (vsaj jaz mislim tako) sem ga zaključil. Prijavil sem se za slikanje muzealij za katalog, ki bo izšel ob otvoritvi razstave. 64 eksponatov, veliko med njimi dokaj zahtevnih, še več steklenih ali srebrnih in bleščečih.

Seveda bo tudi postprodukcija vsaj tako zahtevna kot sama produkcija, nekaj delno obdelanih primerkov pa ponujam na ogled in prosim za konstruktivno kritiko.
Z vašo pomočjo dragi moji zvesti obiskovalci in bralci bloga ter foto prijatelji in kolegi bom lahko tem in ostalim še kaj dodal pri obdelavi.
Vsi posnetki so v NEF-u (nikonov RAW) in kot večina ve (predvsem Nikonašev) je Nikon Capture NX zakon in marsikatero napako lahko lepo popravi.
Šele po njem lahko zapoje PhotoShop CS2, kar pa največkrat sploh ni potrebno, razen za odstranjevanje prahu, žic, daljnovodov ...
Hvala vsem za konstruktivne pripombe in kritiko.

3 komentarji:

OLKI pravi ...

Ni kaj za kritizirat...za katalog bo tole jako dobro, edino šotor bi lajko malo bolj popeglal...


tole še Olki ne bi bolje naredil...hahahahahahahahaha

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Sem imel popeglanega, pa je bila želja, da je malo bolj "razgibana" podlaga. jebi ga, kupec je kralj.

Anonimni pravi ...

sotor ima nekje prav "zmeckanino" crto,.. tkao da po moje boljse da jo spremenis v val (kozarec vaza kroznik), se mi pa zdi da si imel prevec zaslonke pri tiste msteklenem "kvadru" in se vidijo pike od praha na senzorju (mogoce se motim)
osvetlitev pri "kvadru" (ne vem kako naj drugace recem, mogoce obelisk :D )je z desne presibka in so tud isence premocne.., ce nimas studijske osvetlitve ti svetujem da poskusis z skatlo, odrezes 2 stranice, (robove pustis) namesto stranic das paus papir (ali kaksen drugi) in pol na zunajne strani kaksno luc (za ozadje pa se vedno lahko das platno ipd
misljeno konstruktivno
lp

mihaaa ("sotrpin" iz reke)